Pri nákupe postupujte nasledovne:

  1. Vyberte si v kategórii tovar, ktorý si chcete kúpiť, štandardne je prednastavený počet na 1ks. Ak chcete pridať viac kusov, klikajte na „+“ alebo napíšte počet, následne počet vložte do košíka kliknutím na „Kúpiť“. Po pridaní do košíka môžete pokračovať v nákupe alebo prejsť do nákupného košíka.
  2. Ak ste sa rozhodli vybraný tovar si zakúpiť, kliknite na tlačidlo „Vyúčtovanie“. Tovar môžete z košíka vymazať, ak zaškrtnete tlačidlo „X“ Množstvo produktov je možné aktualizovať kliknutím na tlačidlá „+“ alebo „-“ a následne klik na „Aktualizovať košík“.
  3. Môžete pokračovať aj v nakupovaní iných produktov, ak stlačíte „Pokračovať v nákupe“ a obsah košíka ostane uložený
  4. Ak v našom e-shope nakupujete prvýkrát, vyplňte vaše kontaktné údaje a adresu, aby sme vedeli kam tovar doručiť. Kliknutím/zaškrtnutím na „Vytvoriť účet“ si vytvoríte registráciu v našom e-shope. Pokiaľ nakupujete na firmu, je potrebné vyplniť fakturačné údaje firmy a to zaškrtnutím políčka „Nakupujem na firmu“ a vyplníte IČO, DIČ a IČ-DPH pokiaľ ním disponujete
  5. Ak ste už u nás nakupovali a ste zaregistrovaný, prihláste sa v sekcii „2. VYÚČTOVANIE“, hneď vedľa info textu „Už ste u nás nakupovali?“.
  6. Objednávku odošlete tlačidlom „Potvrď objednávku“. Stav objednávok môžete sledovať, ak odškrtnete tlačidlo „Váš účet“. O všetkých zmenách vo vybavovaní objednávky budete takisto informovaný emailom alebo telefonicky.

Je možné tovar vymeniť za iný v ponuke alebo ho vrátiť. Výmena prebieha vyplnením formulára. V PCexpres e-shope ponúkame 14 dňovú lehotu na vrátenie produktu. V prípade že Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete tovar vrátiť bez udania dôvodu. Stačí vypísať formulár vrátenia, zvyšok vybavíme my.

Pri doprave dávame zákazníkom 3 možnosti ako prevziať objednávku. Ponúkame odoslanie objednávky kuriérom, kde kuriér osobne odvezie Vašu objednávku až k Vám domov. Ďalšou možnosťou je Packeta (Zásielkovňa) a posledná možnosť je osobný odber na 20 našich pobočkách po celom Slovensku.

V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy. Našou najdôležitejšou úlohou je poskytnúť repasované zariadenia v najlepšej kvalite na Slovenskom trhu. Bohužiaľ, technika nie je 100% spoľahlivá a niektorým chybám sa nedá vždy predísť. Zariadenia ešte pri prijímaní na sklad testujeme. Čo sa už deje počas dopravy na naše pobočky alebo priamo ku Vám ovplyvniť nevieme. V prípade, že Vás postihla nejaká chyba na zariadení kúpenom u nás, stačí sa zastaviť na jednej z našich 20 pobočiek po celom Slovensku a prijať telefón na reklamáciu. Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase. Celý zoznam pobočiek nájdete v tejto sekcii.