Pri nákupe postupujte nasledovne:

  1. Vyberte si v kategórii tovar, ktorý si chcete kúpiť, štandardne je prednastavený počet na 1ks. Vloženie do košíka zrealizujete kliknutím na „Kúpiť“. Ak chcete pridať viac kusov rovnakého tovaru, kliknite v nákupnom košíku na „+“ alebo napíšte počet a kliknite na „AKTUALIZOVAŤ KOŠÍK“. Tovar môžete z košíka vymazať, ak zaškrtnete tlačidlo „X“  pri konkrétnom tovare, ktorý je vložený v košíku
  2. Ak ste sa rozhodli vybraný tovar si zakúpiť, kliknite na tlačidlo „Vyúčtovanie“.
  3. Môžete pokračovať aj v nakupovaní iných produktov, ak stlačíte „Pokračovať v nákupe“ a obsah košíka ostane uložený
  4. Ak v našom e-shope nakupujete prvýkrát, vyplňte vaše kontaktné údaje a adresu, aby sme vedeli kam tovar doručiť. Kliknutím/zaškrtnutím na „Vytvoriť účet“ si vytvoríte registráciu v našom e-shope. Pokiaľ nakupujete na firmu, je potrebné vyplniť fakturačné údaje firmy a to zaškrtnutím políčka „Nakupujem na firmu“ a vyplníte IČO, DIČ a IČ-DPH pokiaľ ním disponujete
  5. Ak ste už u nás nakupovali a ste zaregistrovaný, prihláste sa v sekcii „2. VYÚČTOVANIE“, hneď vedľa info textu „Už ste u nás nakupovali?“.
  6. Objednávku odošlete tlačidlom „Potvrď objednávku“. Stav objednávok môžete sledovať, ak zaškrtnete tlačidlo „Váš účet“. O všetkých zmenách vo vybavovaní objednávky budete takisto informovaný emailom alebo telefonicky.

Nemusíte, registrácia je odporúčaná pre lepšie sledovanie objednávok, pre samotný nákup to nie je povinné.

Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť, stačí zavolať na info linku 02/20 60 00 60 alebo napísať mail na eshop@pcexpres.sk.

Je možné tovar vymeniť za iný v ponuke alebo ho vrátiť. Výmena prebieha vyplnením formulára. V PCexpres e-shope ponúkame 14 dňovú lehotu na vrátenie produktu. V prípade že Vám zakúpený tovar nevyhovuje, môžete tovar vrátiť bez udania dôvodu. Stačí vypísať formulár vrátenia, zvyšok vybavíme my.

V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy so zakúpeným tovarom. Samozrejme máte právo na reklamáciu tovaru. Stačí vyplniť formulár na vrátenie.

Reklamáciu riešime v čo najkratšom termíne, žiaľ, presný termín Vám dopredu nie sme schopní oznámiť.

Pri doprave dávame zákazníkom 3 možnosti ako prevziať objednávku. Ponúkame odoslanie objednávky kuriérom, kde kuriér osobne odvezie Vašu objednávku až k Vám domov. Ďalšou možnosťou je Packeta (Zásielkovňa) a posledná možnosť je osobný odber na 20 našich pobočkách po celom Slovensku.

Doprava zadarmo sa vzťahuje výlučne na objednávku nad 50€.

V prípade, že ste si zvolili osobný odber na jednej z našich pobočiek (odberných miest) po celom Slovensku alebo spôsob vyzdvihnutia cez Zásielkovňu, vtedy sa táto výhoda vzťahuje na vašu objednávku. V prípade že ste si zvolili kuriérom tak Vaša objednávka bude doručená len počas pracovných dní.

V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy. Našou najdôležitejšou úlohou je poskytnúť repasované zariadenia v najlepšej kvalite na Slovenskom trhu. Bohužiaľ, technika nie je 100% spoľahlivá a niektorým chybám sa nedá vždy predísť. Zariadenia ešte pri prijímaní na sklad testujeme. Čo sa už deje počas dopravy na naše pobočky alebo priamo ku Vám ovplyvniť nevieme. V prípade, že Vás postihla nejaká chyba na zariadení kúpenom u nás, stačí sa zastaviť na jednej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku a prijať telefón na reklamáciu. Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase. Celý zoznam pobočiek nájdete v tejto sekcii.

V prípade, že ste sa zaregistrovali na prijímanie nášho newslettera a neobdržali ste do 24 hodín od zadania mailu Váš zľavový kupón, stačí nás upozorniť na eshop@pcexpres.sk poprípade vypísať kontaktný formulár na https://eshop.pcexpres.sk/kontakt/ a daný problém v čo najkratšom čase vyriešime.

Bohužiaľ, predaj tovaru na splátky neponúkame.